SIFO

För er som inte har deltagit i en SIFO-undersökning så kan jag säga att det är inget att sträva efter. Efter att ha suttit nu vid 4-5 olika tillfällen och kryssat dom där rutorna så har jag bara kommit till sidan 25 av 44!! Jösses... hade jag vetat det hade jag nog slängt den, men nu känns det som jag måste göra klart den.

Skulle vara intressant att veta hur de analyserar mina svar. Försök t.ex. att dra någon sammantagen slutsats utifrån dessa svar:

- Hur intresserad är du av innebandy: Ganska ointresserad
- Hur ofta läser du Strömstads tidning: Aldrig
- Min religiösa tro är väldigt viktig för mig: instämmer inte alls
- Vilket märke är det på din mobiltelefon: Sony ericsson
- Hur intresserad är du av kulturresor: ganska intresserad

Det påminner lite om de här testerna man gjorde i Kalle-tidningar när man var liten där man fick svara på en massa obergripliga frågor och fick svaret: Grattis, du blev Joakim von Anka!
Norrlund.com – Marknadsföring, kommunikation och Nya medier

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0